Latest news

Izvēlne

Sarunu procedūra ar publikāciju “Darba apavu piegāde”

 VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Darba apavu piegāde” (turpmāk-sarunu procedūra).

Sarunu procedūras priekšmeta apraksts un apjoms:

Daļas Nr.

Sarunu procedūras priekšmets

(izvērstu aprakstu sk. nolikuma)

Mēr-vienība

Dau-dzums

1.

Ādas siltie pusgarie šņorzābaki ar rāvējslēdzēju S3 SRC CI

pāri

2152

2.

Ādas siltie pusgarie šņorzābaki S3

pāri

1194

3.

Ādas pusgarie šņorzābaki S3 SRC

pāri

4733

4.

Ādas pusgarie šņorzābaki S3 SRC

pāri

869

5.

Darba apavi defektoskopistiem S1P SRC

pāri

68

6.

Ādas sandales ar sprādzes aizdari S1P

pāri

2385

7.

Metinātāju šņorzābaki

pāri

98

8.

Gumijas zābaki S5 SRC

pāri

220

9.

Gumijas zābaki S5 CI SRC

 pāri

463

10.

Zvejnieku zābaki S5 SRC

 pāri

37

11.

Gumijas zābaki S4

 pāri

125

12.

Maināma iekšzole

 pāri

777

13.

Ādas pusgarie šņorzābaki apsardzes darbiniekiem OB SRC

   pāri

200

14.

Ādas pusgarie šņorzābaki ar rāvējslēdzēju apsardzes darbiniekiem OB E FO SRA

  pāri

86

Darba apaviem jāatbilst Ministru kabineta 2002.gada 20.augusta noteikumu Nr.372 “Darba aizsardzības prasības, lietojot individuālos aizsardzības līdzekļus” un Ministru kabineta 2003.gada 11.februāra noteikumu Nr.74 “Prasības individuālajiem aizsardzības līdzekļiem, to atbilstības novērtēšanas kārtība un tirgus uzraudzība” prasībām.

Piedāvājumus var iesniegt gan par visu sarunu procedūras priekšmetu kopumā, gan atsevišķām tā daļām pilnā apjomā.

      

Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikumu) saņemšanu:

Ieinteresētais piegādātājs ar sarunu procedūras dokumentiem (nolikumu) var iepazīties un tos saņemt VAS “Latvijas dzelzceļš”, Turgeņeva ielā 14, Rīgā, LV-1547, Iepirkumu birojā, 5.stāvā, 533.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošs dokumentu).

Sarunu  procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi. Pieprasījumā nolikuma elektroniskās versijas saņemšanai jānorāda ieinteresētā piegādātāja nosaukums, reģistrācijas numurs, kontaktinformācija (adrese, tālruņa un faksa numurs) un pieprasījums nosūtāms uz e-pasta adresi: jelena.basevska@ldz.lv.

Pasūtītājs nosaka ieinteresētiem piegādātājiem maksu par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu EUR 85.00 (astoņdesmit pieci euro un 00 centi), ieskaitot PVN 21% (Latvijas rezidentiem). Lai saņemtu sarunu procedūras dokumentus (nolikumu), ieinteresētiem piegādātājiem jāpārskaita minētā summa uz VAS „Latvijas dzelzceļš” konta numuru LV58NDEA0000080249645, banka: “Nordea Bank AB Latvijas filiāle”, SWIFT kods: NDEALV2X, ar norādi “Sarunu procedūrai ar publikāciju “Darba apavu piegāde””, un jāuzrāda pasūtītājam (kontaktpersonai) pārskaitījuma dokuments pirms sarunu procedūras dokumentu saņemšanas. Ja maksājumu par sarunu procedūras dokumentu saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu (pārskaitījuma dokumentā) norāda sarunu procedūras pretendenta nosaukumu. Sarunu procedūrā var piedalīties tikai tas pretendents, kas samaksājis minēto summu un kas norādīts pārskaitījuma dokumentā.

Maksa par dokumentu saņemšanu netiek atgriezta.

Piedāvājumi iesniedzami līdz 2016.gada 3.novembra plkst. 9.30, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 533.kabinetā, Rīgā.

Darba apavu paraugi iesniedzami līdz 2016.gada 3.novembra plkst.9.30, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 539.kabinetā, Rīgā.

Piedāvājumu atvēršana notiks 2016.gada 3.novembrī, plkst.10.00, Turgeņeva ielā 14, 5.stāvā, 532.kabinetā, Rīgā.

Pasūtītāja kontaktpersona:

organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretāre - VAS “Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja iepirkumu speciāliste Jeļena Baševska, tālrunis +371 67233404, fakss: +37167234250, e-pasta adrese: jelena.basevska@ldz.lv.

Piedāvājumu atvēršanas datums: 
Ceturtdiena, 2016.gada 3.Novembris plkst. 10.00.
Uzņēmums: 
VAS Latvijas dzelzceļš