Latest news

Izvēlne

Sarunu procedūra ar publikāciju “Rezerves daļas lokomotīvju ČME3 Nr. 3620, Nr.5206 piegāde 2019.gada janvārī un martā SIA “LDZ ritošā sastāva serviss” vajadzībām”

 VAS “Latvijas dzelzceļš” izsludina sarunu procedūru ar publikāciju “Rezerves daļas lokomotīvju ČME3 Nr. 3620, Nr.5206 piegāde 2019.gada janvārī un martā SIA “LDZ ritošā sastāva serviss” vajadzībām” (turpmāk-sarunu procedūra).

Sarunu procedūras priekšmets: lokomotīvju ČME3 Nr. 3620, Nr.5206 rezerves daļu piegāde

Piedāvājumu var iesniegt gan par visu sarunu procedūras priekšmetu kopumā, gan atsevišķām tā daļām pilnā apjomā.

Detalizētu nepieciešamās preces uzskaitījumu skatīt šī sludinājuma pielikumā.

Informācija par sarunu procedūras dokumentu (nolikuma) saņemšanu:

Ieinteresētais piegādātājs ar sarunu procedūras nolikumu var iepazīties (bet to saņemt var tikai pēc maksājuma uzdevuma/pārskaitījuma dokumenta uzrādīšanas) VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1547, 3.stāvā, 341.kabinetā (līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu).

Pasūtītājs nosaka ieinteresētajam piegādātājam maksu par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu EUR 85.00 (astoņdesmit pieci euro un 00 centi), ieskaitot PVN 21% (Latvijas rezidentiem). Lai saņemtu sarunu procedūras nolikumu, ieinteresētiem piegādātājiem jāpārskaita minētā summa uz VAS “Latvijas dzelzceļš” konta numuru: LV58NDEA0000080249645, banka: Luminor Bank AS, bankas kods: NDEALV2X, ar norādi: “Sarunu procedūrai ar publikāciju „ Rezerves daļas lokomotīvju ČME3 Nr. 3620, Nr.5206 piegāde 2019.gada janvārī un martā SIA “LDZ ritošā sastāva serviss” vajadzībām” un jāuzrāda pasūtītājam pārskaitījuma dokuments pirms sarunu procedūras nolikuma saņemšanas. Ja maksājumu par sarunu procedūras nolikuma saņemšanu veic cita fiziskā vai juridiskā persona, dokumentā par samaksu (pārskaitījuma dokumentā) norāda sarunu procedūras pretendenta nosaukumu. Sarunu procedūrā var piedalīties tikai tas pretendents, kurš norādīts pārskaitījuma dokumentā. Maksa par dokumentu saņemšanu netiek atgriezta.

Sarunu procedūras nolikumu ieinteresētais piegādātājs var saņemt arī elektroniskā veidā uz e-pasta adresi. Pieprasījumā nolikuma elektroniskās versijas saņemšanai jānorāda ieinteresētā piegādātāja nosaukums, reģistrācijas numurs, kontaktinformācija (adrese, tālruņa numurs), jāpievieno maksājuma uzdevuma/pārskaitījuma dokumenta kopija un pieprasījums nosūtāms uz e-pasta adresi: jelena.basevska@ldz.lv.

Piedāvājumi iesniedzami: līdz 2018.gada 15.novembra plkst. 9.30, VAS „Latvijas dzelzceļš” Gogoļa ielā 3, 1.stāvā, 103.kabinetā, Rīgā (VAS “Latvijas dzelzceļš” Kancelejā). Piedāvājumu iesniedz personīgi, ar kurjera starpniecību vai ierakstītā vēstulē.

Piedāvājumu atvēršana notiks: 2018.gada 15.novembrī, plkst.10.00, VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu birojā, Gogoļa ielā 3, 3.stāvā, 339.kabinetā, Rīgā.

Papildus informācija:

  1. kopā ar piedāvājumu jāiesniedz piedāvājuma nodrošinājums par piedāvājuma nodrošinājuma summu 1% (viena procenta) apmērā no pretendenta piedāvājuma summas (EUR bez PVN), ja pretendenta piedāvājuma kopējā summa pārsniedz 10 000.00 EUR bez PVN;
  2. iepirkuma līgums paredz līguma nodrošinājuma iesniegšanu 5% apmērā no līgumcenas (EUR, bez PVN).
  3. Preču piegāde no līguma noslēgšanas brīža 10 (desmit) kalendāro dienu laikā pēc atsevišķiem pircēja rakstveida pieprasījumiem un neatkarīgi no pieprasīto preču daudzuma. Piegādes termiņš pilnā apjomā ne vēlāk kā līdz 2019.gada 1.aprīlim.

Pasūtītāja kontaktpersona:

organizatoriska rakstura jautājumos un jautājumos par sarunu procedūras nolikumu: komisijas sekretāre - VAS „Latvijas dzelzceļš” Iepirkumu biroja iepirkumu speciāliste Jeļena Baševska, tālrunis +371 67233404, fakss: +37167234250, e-pasta adrese: jelena.basevska@ldz.lv.

Piedāvājumu atvēršanas datums: 
Ceturtdiena, 2018.gada 15.Novembris plkst. 10.00.
Uzņēmums: 
VAS Latvijas dzelzceļš