Ķīnas pilsētā Šeņžeņā šonedēļ notiek starptautisks forums "TPM Asia Conference", kurā līdzās pasaulē ievērojamu tranzīta, loģistikas un IKT uzņēmumu ekspertiem, uzstājas arī VAS „Latvijas dzelzceļš” prezidents Edvīns Bērziņš, prezentējot Latviju kā nozīmīgu posmu dzelzceļa kravu pārvadājumos starp Ķīnu un Eiropu.
Lai sasniegtu pēc iespējas labāku ekonomisko izaugsmi, mums ir jāsadarbojas, attīstot kopīgus transporta koridorus, nevis jākonkurē savā starpā, konferences dalībniekiem uzsvēra LDz prezidents Edvīns Bērziņš.
Savā uzrunā vadošajiem Āzijas un visas pasaules transporta, loģistikas, tehnoloģiju un citu nozaru pārstāvjiem E.Bērziņš uzsvēra pieaugošās iespējas, ko rada tranzīta koridori starp Ķīnu un Eiropu. Pēdējos gados sauszemes koridori, izmantojot dzelzceļa infrastruktūru, kļuvuši arvien pieprasītāki, un vairs nav tikai eksotiska alternatīva kravu pārvadājumiem, izmantojot jūras vai gaisa satiksmi. Patlaban būtiskākais ir nodrošināt šo pārvadājumu maršrutu dzīvotspēju ilgtermiņā.
Šeņženā notiekošā konference ir platforma, kurā tiekas transporta, loģistikas un IKT eksperti, lai pārrunātu globālās aktualitātes nozaru attīstībā, prognozētu nākotnes tendences, kā arī dibinātu savstarpējus kontaktus turpmākās sadarbības attīstīšanai. Konference arīdzan dod iespēju visplašākajā mērogā paust savu nostāju aktuālos jautājumos.
Konferences lektoru vidū ir nozares eksperti no Āzijas, Eiropas, Austrālijas un ASV, tostarp kompānijas "Samsung SDS" viceprezidents Šins Vo-Jangs, "DHL Global Forwarding" Dienvidķīnas reģiona vadītājs Timotijs Čengs, uz Kazahstānas-Ķīnas robežas topošās Horgosas ostas komercdirektors Hičams Melmači, uzņēmuma "Maersk Line" pārstāvis Ziemeļāzijā Roberts van Trojens un daudzi citi nozares līderi.