Latest news

Izvēlne

LDz uzsācis vizuālās identitātes maiņas procesu

Domājot par izaugsmi un sasniegumiem nākotnē, kā arī gatavojoties uzņēmuma 100 gadu jubilejai, "Latvijas dzelzceļš" (LDz) ir sācis vizuālās identitātes jeb zīmola maiņu, kas notiks pakāpeniski turpmāko gadu laikā.

LDz koncerns jau vairāk nekā 25 gadus stabili darbojies ar līdzšinējo zīmolu. Tomēr, notiekot pārmaiņām nozarē, ir izstrādāts koncerna stratēģiskais redzējums un noteikti pakāpeniski sasniedzami mērķi. Šis redzējums likumsakarīgi nosaka arī zīmola izmaiņas.

LDz prezidents Edvīns Bērziņš: "Šajā digitālajā zīmē ietverts ļoti daudz – gan mūsu pamatdarbība transporta un loģistikas jomā, gan virzība uz pieaugošu tehnoloģiju lietojumu. Galu galā, šis zīmols ir kā pirksta nospiedums – kas ir unikāls gan katram cilvēkam, gan uzņēmumam. Pirmie vizuālo pārmaiņu liecinieki bija koncerna darbinieki, bet pakāpeniski jauno "Latvijas dzelzceļu" ieraudzīs arī sabiedrība - uzņēmumu, kas dodas pretim savai otrajai simtgadei ar pārliecību, ka kopā mums nekas nav par tālu!"

 

 

Zīmola maiņa ir daļa no lielāka pārmaiņu procesa, kas pēdējos divus gadus noris koncerna uzņēmumos. Šo pārmaiņu pamatā ir redzējums par “Latvijas dzelzceļu” kā mūsdienīgu, labi attīstītu un pārvaldītu transporta, loģistikas un tehnoloģiju uzņēmumu grupu. Tādējādi mainot stratēģisko virzību, likumsakarīgs solis ir arī pārmaiņas vizuālajā tēlā.

LDz mērķis ir kļūt par pilnvērtīgu transporta, loģistikas un tehnoloģiju uzņēmumu grupu, arvien lielāku akcentu liekot uz tehnoloģisko attīstību. Pārmaiņas nozīmē jaunus risinājumus, kas ļaus uzlabot drošību, nodrošināt ērtāku pakalpojumu klientiem, radīt jaunus risinājumus lokomotīvju un vagonu saimniecībā